20.4.2010

שלט אותיות מעוצבות

כאשר רומינה- smiley העלתה את שלט HOME התלהבתי מהשלט והעיצוב.
זה נראה כמתנה שווה ומושקעת ורשמתי לעצמי עמוק במוחי לנסות להכין כאלו....

קשת באה והכינה את השמות הללו . ההחלטה להכין כזה לילדים הלכה והתגבשה.
ובמקביל יעל מקונדסונים העניקה דבר דומה לדפי ממסטיקים.
זהו... החלטתי שאני גם חייבת להכין כאלו.

בררתי את העלויות למחירם של האותיות.
הייתי צריכה 19 אותיות. 15 אותיות לשמות ארבעת ילדיי ועוד לשם משפחה לכניסה.
העלויות לצערי הרב עברו את התקציב שהרשתי לעצמי. בצער רב נאלצתי לגנוז את הרעיון להכין שלט.

לאחר יום -יום יומיים הלכתי לחנות בשם "מקס-סטוק" (מוכרים שם חומרים ליצירה ומכשירי כתיבה, צעצועים קטנים, חומרים פשוטים מהמזרח הרחוק וכל מיני סטוקים) כדי לקנות צבעים אקריליים לצורך פרוייקט אחר (צביעת מדף משופץ שיועלה ברשומה אחרת).
פתאום אני רואה על המדף של החומרי יצירה אותיות מעץ , שכל אחת עולה 3 שקלים.
בשמחה ובששון קניתי אותיות לארבעת ילדיי ולשם משפחתי חסרו אותיות אז לא קניתי...

הדבקתי עם דבק ג'ל של UHU את האותיות לדפים ואז עם מספריים וסכין התחלתי לחתוך צמוד לאות ואז שייפתי עם פצירה את השאריות, טיפ שקראתי באחת הרשומות של הבנות הנ"ל.

והנה התוצרים:

הבן הגדול - החתמתי בחותמת מסולסלת כמו בשלט של יעל למסטיקים, יישנתי את הקצוות עם דיו מיישן.

ומקרוב


הבת השנייה- הדבקתי יהלום והוספתי נק' של טוליפ סגול נוצץ.


השלישית - פינצצתי פרפרים, הדבקתי יהלומים וציירתי עם עט ג'ל לבן דוגמת תיפורים.

ומקרוב (רואים שפיספסתי פה קטע , לא שייפתי)



והרביעית :( אות אחת נשברה לי "ך" אז אין לי מה להעלות כעת....

אשמח לתגובות

מישהו/י שאל/ה מה גודלן של האותיות. צילמתי את האותיות על גבי המשטח עבודה על מנת שתוכלו לקבל קנה מידה




14 תגובות:

  1. מה גודל האותיות בס"מ ?

    השבמחק
  2. ל PK - כל אות בסביבות ה8 ס"מ

    השבמחק
  3. לימור, איזה יופי עיצבת את האותיות- אצל אופיר אהבתי שהחתמת- גם לי יש את החותמות הללו ואין כמעט עבודה שלי שאני לא משתמשת בהן.

    של זיו ומיה עדינות ומתוקות

    יפהפה

    השבמחק
  4. מאוד יפה מקורי

    השבמחק
  5. איזה יופי!
    אני גם הכנתי כאלה אומנם חתכתי לבד.. מקאפה..
    אבל ב 3 שקלים מעץ... משתלם לאלללה!

    השבמחק
  6. האותיות יצאו נהדר
    מאד מתחברת לשילובי הצבעים שלך
    ואוהבת מאד את החותמות בשם הראשון

    tamika14

    השבמחק
  7. אז זהו שמך הוא לימור...עכשיו כבר אדע.
    האותיות יצאו מקסמות..שילוב צבעים מתוק ביותר....אהבתי מאוד....כל הכבוד.

    השבמחק
  8. עבודה נהדרת!
    כמה שאלות: איפה זה מקס סטוק, באזור חיפה? אם כן, איפה בדיוק?
    ולגבי ההחתמה באותיות של אופיר - עשית אותה לפני או אחרי שחתכת את הנייר? כלומר האם החתמת אחרי שהנייר המדוגם היה מודבק לאותיות?
    בכל מקרה עבודה יפה... אני אוהבת את הגימורים הנקיים והמדויקים!

    השבמחק
  9. תשובות ל WINTAM
    מקס סטוק - ידוע לי שיש כמה חנויות אבל את שלי קניתי בקריית שמונה.
    הדבקתי את הנייר לעץ, חתכתי מסביב ואז החתמתי ויישנתי.

    תודה לכל הבנות שהגיבו.

    השבמחק
  10. אותיות מעוצבות מדליקות ביותר!
    ההחתמה בהחלט משדרגת. מקסים!

    השבמחק
  11. אותיות משגעות!! יצא מהמם! אהבתי מאד..

    השבמחק
  12. משגע!
    שמחה לראות שעבודה של מישהי גוררת לעבודה נוספת.
    הולכת לחפש אותיות כאלה ולעשות שלט לילדים שלי!

    השבמחק
  13. שלום,רציתי לדעת מאיפה אפשר לקנות דפים לאותיות?
    אני מהמרכז פ"ת

    השבמחק
  14. לאנונימית בוקר טוב. את הדפים אפשר לרכוש בחנויות הסקארפ כמו נתנאלה/מסטיקים/אלבומי ועוד. כמו כן יש בנות שמוכרות עודפים בקומונת ארטאזאכן אבל שימי לב למחירים והשווי לחנויות.

    דרך אגב אני גדלתי בפ"ת.

    השבמחק