29.8.2010

חצאית לילדה

הילדה שלי צומחת וצומחת (טפו טפו טפו) והחצאיות התקצרו לה...
לקראת החגים הבאים לטובה תפרתי לה מבד שחור עם נקודות לבנות (הובא לי מגרמניה שם בד עולה 1-2 יורו) עם גימור תחרה (2.5 ש"ח למטר) ויצא מאד אלגנטי.. ראו איך הוא מסתובב





את הגזרה לקחת מחצאית ג'ינס שהיא מאד אוהבת היא בנויה מ 9 טרפזים כפי שמופיע בתמונה.
אל תתייחסו לגודל הגזרה אלא למידות הרשומות שם.
יש לגזור 9 טרפזים, ולתפור בתפר צרפתי (כמוסבר פה)


כאן כל החלקים מחוברים ותפרתי מכפלת כפולה בחלק העליון ובחלק התחתון


וחיברתי גומי ברוחב המתאים בחלק העליון
ובחלק התחתון תחרה
ניתן להוסיף תך משכיב לאורך החיבורים (אני לא עשיתי זאת)
והנה החצאית המוכנה

8 תגובות:

  1. יופפי של חצאית ותודה על השיתוף.
    אהבתי ששולי החצאית רחבי ומתנפפים כמו שילדות אוהבות

    השבמחק
  2. יופי של חצאית לימוראת יכולה להסביר מה זה תפר צרפתי ?

    השבמחק
  3. מקסים!!! ומה זה תפר צרפתי? שלי בכינוי בוסתודום
    תודה על ההדרכה!

    השבמחק
  4. אלגנטי, ומהמם!
    איך הן אוהבות שזה מסתובבב... זה לא עובר עם הגיל. גם אני אוהבת.
    נראה מהמם!

    השבמחק
  5. איזה יופי של חצאית, מקסים !

    השבמחק
  6. חצאית מקסימה, איזה יופי

    השבמחק
  7. חצאית חמודה מאוד - ותודה על ההדרכה!

    השבמחק
  8. איזה יופי של חצאית!
    פשוט מקסים!

    לגבי הסרטים בבלוג שלי-
    אני כרגע גרה בקיבוץ הזורע, שבוע הבא עוברת לאיזור זכרון
    בכל מקרה הינה המייל שלי
    carmelita at windowslive dot com
    את מוזמנת ליצור איתי קשר
    ולקבוע להגיע או שאשלח לך את הסרטים אותם את רוצה בדואר

    תודה שנכנסת לבלוג חנות שלי ועל ההשתתפות בבלוג קנדי- בהצלחה!

    השבמחק