15.1.2011

בלוג סטייליסטי


אילנית היקרה - מעצבת החלומות בחרה בבלוג שלי כבלוג סטייליסטי למרות שאני לא חושבת שמגיע לי..

אילנית עיצבה לי את הלוגו לעסק של העוגות מעוצבות וזכיתי להכירה בסדנא אישית בו הכנתי אלבום מקורי בצורת מכונית


טוב.... עכשיו לספר 8 דברים....

1. נולדתי שומעת ובגיל שנתיים אמי גילתה שאינני מגיבה לה יותר לאחר מס' בדיקות גילו שאיבדתי את שמיעתי. מכה קשה להוריי בתור היותר בת בכורה ונכדה בכורה.. עם השנים שמיעתי התדרדרה יותר ויותר עד כדי כך שהמכשיר שמיעה לא עזר.
לפני שנתיים עברתי ניתוח ששינה את חיי . השתל קולכארי החזיר לי את השמיעה.

2. בעקבות הניתוח ממס' 1 קיבלתי דלקת ששיתק לי חצי פנים וכחודש הסתובבתי עם חצי פנים משותקות דבר שגרם לעיוות וסטיית הפנים לצד השני. תודה לאל שזה עבר...

3. בתיכון למדתי עיצוב אופנה ובצבא נחשפתי לעולם איכות הסביבה ובעקבות כך המשכתי ללימודי תואר הנדסאי ותואר ראשון באיכות הסביבה וביוטכנולוגיה.

4. את בעלי הכרתי במקלט בעקבות הפגזת קטיושות.

5.אני חייבת ללמוד כל דבר ודבר ולו זו טעימה קטנה שקשור באומנות שימושית כמו סקארפ, עוגות מעוצבות (תחביב שפיתחתי למשך 4 שנים) בניית רהיטים מקרטון, תפירה, סריגה ועוד..

6. בהמשך לסעיף 5 אני רוצה ללכת ללמוד עבודה בעיסת נייר.

7. אני נושקת לגיל 40 ויש לי חברות שמעריצות אותי (קוראות לי סופר וומן) : אני לקויית שמיעה, יש לי ארבעה ילדים שאחת גם לקויית שמיעה ולצערי חלתה לאחרונה בסכרת נעורים , למדתי לתואר ראשון, היה לי עסק צדדי לעוגות מעוצבות מעל 4 שנים אני עדיין מרגישה חסרת ביטחון ובת 18 שעושה את הצעד הראשון לעולם הגדול.

8. הרבה דברים אני מתחילה, עוצרת באמצע ואת הסוף דוחה.. ויש לי ערימה של דברים כאלה....

זה היה קשה....

והסטיילסטים שלי חוץ מאילנית






קולינריא של תמי בן דוד

הבלוג של BARBIMA

בית עם סגנון של טלילה





3 תגובות:

  1. לימור יקרה, את עם המוןןן סטייל, אז כן בטח לתת לך פרס.

    עברת לא מעט וזה ממש לא קל-מאחלת לכם הרבה בריאות, אושר ושמחה

    כיף להכיר אותך ולדעת קצת יותר עלייך.

    נשיקות
    מאילנית

    השבמחק
  2. לא יצא לי להכיר אותך מעבר לתגובות המפרגנות שאת משאירה תמיד אצלי בבלוג, והנה החלטתי לצאת הבוקר לסיור וירטאולי לבדוק מי מסתתר מאחרוה הכינוי "לימונדה", וכל הגעתי לפוסט המרתק הזה! אז אמנם איננו מכירות ובכל זאת אני כבר די בטוחה שהחברות שלך צודקות בכל מה שהן אומרות עליך...
    תודה ואמשיך לעקוב!

    השבמחק
  3. הי לימור
    באיוחר קל (ואלגנטי?)
    אני מגיבה- את באמת סופר וומן!

    השבמחק