17.4.2010

אני בת.....

לא להאמין... פחות מחודש אני בת 38...

38 ??? נשמע לי כ"כ מבוגר.

הגיל לא תואם להרגשה... אני מרגישה כמו נערה...

כאילו רק עכשיו השתחררתי מהצבא..

יש לי בן שעוד חצי שנה יחגוג בר מצווה... כלומר עוד חמש שנים צבא??

איך שהשנים טסות להן והילדים אוטוטו יעברו את החוויות שעוד טריות אצלי...

אני בעלת תואר ראשון במדעי הסביבה וביוטכנולוגיה, עובדת במעבדת מחקר מזה 12 שנה.

נשואה 14 שנה לבעל מקסים.

אמא לארבעה....

לפני 4 שנים פתחתי עסק לעוגות מעוצבות, השנה הרגשתי שמיציתי את עצמי עם העניין הזה

וסגרתי את העסק כדי שיהיה לי יותר זמן עם הילדים ובשבילי, היה גוזל לי המון שעות שינה.

התחלתי עם הסקארפ והתפירה וזה נחמד שאין שום התחייבויות ולחץ....

המשאלות שלי הן...

שהילדים יהיו בריאים

שהפרנסה תמיד תהיה בידינו

שהאושר יהיה מנת חלקנו

שהמלחמות יהיו מחוץ לארצנו

ושיהיה לנו רק טוב

תגובה 1:

  1. אמן ואמן לחלק האחרון ברשומה
    וכן השנים חולפות ביעף, אבל בפנים תמיד נרגיש צעירים
    כאילו רק אתמול סיימנו תיכון והתגייסנו לצבא
    ופתאום אני מוצאים את ילדנו עוברים אותם שלבים
    שהנה רק אתמול היינו שם !
    ולכן צריך להנות מכל רגע ורגע.
    ליוניטי יש חותמת שאומרת :
    "enjoy the little things,
    for one day you may look back
    and realize they were BIG

    השבמחק