17.4.2010

תיק ליום יום

התיק שלי נקרע סופית שבוע שעבר... הוא היה קצת קרוע אך עוד שמיש לכן סחבתי אותו עוד קצת
עד שהחזיר את "נשמתו" לאדמה/למזבלה.

זאת היתה ההזדמנות סוף סוף לנצל את ההדרכה של עופרה ששמורה אצלי זמן רב.
אמנם אני לא מי יודע מה תופרת... אך ההדרכה היתה כ"כ קלה וברורה שלא היה לי מה להתחמק.

בקופסת בדים שיש לי שהיא בעצם כל מיני בגדים שאינן לבישים או קרועים מצאתי מפת שולחן ענקית של 3 מטר שהיתה די יפה אך היה קרע לרוחבה, ועוד חתיכת ג'ינס שמזמן כבר אצלי ....הפליזלין שנקנה לצורך אחר (לשם כרזה לסוכה) אך בסוף הביצוע לא יצא לפועל.

קבלו את התיק....


פרח מסרט שתפרתי בתפרים גדולים וכיווצתי ובמרכזו תפרתי כפתור


החלק הפנימי - בטנה שהוקשח באמצעות בטיסט/פליזלין



2 תגובות:

  1. יצא לך תיק עפרה 2...מקסים ביותר....איך פיספסתי אותו....אני חולה על בד ג'ינס...השילוב עם הלבן עשה לו רק טוב.

    השבמחק
  2. יפה.. תודה

    מתוכנן עוד תיק גינס עם בטנה ורודה

    השבמחק