9.5.2010

שיפוץ מדף


בעקבות פוסטים שונים במיוחד אלה של דנדושה 76 שעוסקים בשיפוץ רהיטים ישנים התחלתי להסתכל בעין אחרת על רהיטים שאנשים זורקים. כמו שנאמר לאחד זה זבל ולשני זה זהב..

רוב הרהיטים בק"ש נזרקים שבורים ובלתי שמישים לחלוטין, עבורי בכל אופן.. למי שיש ידע בנגרות בטוחני שיוכל לשפץ בלי בעיה.

יום אחד ראיתי מדף במצב מצויין רק זקוק לצביעה...


לצערי לא צילמתי את המדף עם המגירות....

המדף שכב לו כמה חודשים במחסן עד שסוף סוף פיניתי לו זמן.

לקחתי נייר שיוף והתחלתי לשייף את הצבע, עבודה לא נעימה מאחר והיד מתחממת במהלך השיוף..

צבעתי בשני שכבות של צבע לבן פוליאור .. אני צריכה ללמוד איך לצבוע כך שלא יישארו טיפות במשטח הצביעה.

עם ספוג וצבע אקרילי סגול התחלתי לטופף על המדף בכל הכיוונים , בעלי קדח חורים לידיות , התקנו ידיות .

הנה התוצר המוגמר תלוי על הקיר - מה אתם אומרים?




הנה המגירה עם הפאנצים


המדף בשימוש


10 תגובות:

  1. מדף שווה ביותר, מזל שהצלת אותו מהמיזבלה :o )) !
    עבודת שיוף ידנית ,לפחות על שטח גדול כזה היא בהחלט לא תענוג
    ולכן אם את מתכוננת להמשיך בשיפוצים משייפת חשמלית תעזור.
    יצא לך מדף מדהים ואהבתי את האפקט שיצרת עם הספוג והאקריל!

    השבמחק
  2. אני בהלם!! כל הסופ"ש לא שמתי לב בכלל... איך לא אמרת משהו? מדהיםםםםם

    השבמחק
  3. לימור- המדף מקסיםםםםם- יופי של שיפוץ והגוון שבחרת נפלא

    השבמחק
  4. יופי של פרוייקט!
    אני פריקית של ורוד, אז אני משוחדת!!
    יצא ממש מיוחד!

    השבמחק
  5. מקסים..
    ממש לא נראה שזו עבודת השיפוץ הראשונה שלך...
    טלינקה:)

    השבמחק
  6. ממש מושלם ויפייפה! יישר כח!

    השבמחק
  7. לימורי זה מהמם תשיכי להפתיע ... גם אני מתעסקת בדברים האלו ושיפצתי גם רהיטים בהחלט חבל לזרוק רהיטים תמיד אפשר וניתן לשדרג
    תמשיכי עם כשרונותייך ותמשיכי לשתף אותנו ביצירות שלך אוהבת אותך סימה ( לגבי החומרים של העוגות אני יקפוץ אלייך יום אחד אני צריכה)

    השבמחק
  8. איזה יופי יצא לך!
    מאד אוהבת את הצבע שבחרת
    פשוט מקסים!

    tamika14

    השבמחק
  9. אני כל יום מופתעת מחדש מהכישרון הטמון בך,המשיכי והצליחי.

    השבמחק
  10. יצא מדהיםםםםםםםםםם, את עוד שואלת אותי שאלות לגבי השיפוץ? :) כדי שהיד לא תתחמם מהנייר שיוף ,קונים כרית מיוחדת שמחזיקה את הנייר זכוכית , לכול מי שיש שאלות לגבי השיפוץ מוזמן לשאול

    השבמחק