9.5.2010

דיסק עם סיומת קרושה


אחת ההחמצות במגורים בפריפריה... הצפון הרחוק... אי שם בגליל העליון הוא המרחק מסדנאות שמתקיימות להן במרכז.
לגבי מדובר בנסיעה של שעה וחצי לפחות לחיפה ושעתיים לפחות לאיזור ת"א /פ"ת

לכן עליי להסתפק בהדרכות הוירטואליות המועלות לפורום ולא חסר כאלה אך לפעמים אין כמו מראה עיניים כדי לקלוט במהירות את העניין.

מאז שהייתי קטנה אהבתי לסרוג. עם סריגה בשתי מסרגות אני מסתדרת אך עם סריגה במסרגת קרושה אני מסתבכת...

לאחרונה הועלתה הדרכה בבלוג של דפי לגימור קרושה בדיסק והתלהבתי מהרעיון.

לקחתי דיסק משומש שכבר לא ניתן היה לשמוע בו ושמרתי אותו לדברים כאלה.

הדבקתי עליו נייר מדוגם משני הצדדים ועליו הדבקתי נייר סימון שהוא עיגול עם הרבה קוים במרווחים שוים (הזכויות לנייר סימון שמורות לדפי) וחוררתי עם הקרופ-א-דיל.



לאחר הורדת הנייר סימון זה מה שהתקבל


השלב הראשון של סריגת תכי שיניים והעלאת עיניים היה קל אך השלב השני של סריגת החצאי עיגולים לקח לי כמה שעות וכמה פרימות עד שהבנתי את מהלך הביצוע ועד שיצאו לי חצאי עיגולים נורמליים.

הדיסק בסיום הסריגה


אני מתלבטת אם לעשות ממנו מגנט שעליו פנקס לרשימות או לשים תמונה

תגובה 1:

  1. WOW יצא לך מדהים......אם פרימות זה יוצא הכי טוב שיש......כי לומדים מטעויות.....הסיומת של הדיסק מושלמת......אף יותר מהמקור......כל הכבוד!
    דיברת על רשומה שמעלה היום......התכוונת לזאת....או שיש של יוני חדשה?

    השבמחק