15.5.2010

תיק ליום יום לבנות

זוכרים את התיק שתפרתי לעצמי, הנה פה. וההדרכה פה

אז הבנות שלי מאד התלהבו מהתיק ושיגעו אותי שאכין להם גם כזה לימים שהם צריכים לקחת רק קלמר לביה"ס..

אז מה עושים מול תחינות של בנות?? כמובן תופרים, אמנם לקח לי קצת זמן עד שפיניתי לעצמי כמה שעות לצורך התפירה.

תיק אחד תפרתי מאותו בד ג'ינס שתפרתי את התיק שלי עם בטנה כחולה פרחונית.

תיק שני תפרתי מסווטשר פוטר אפור ובטנה ורודה-ירוקה-לבנה.

את הבטנה הקשחתי עם פליזלין שקיבלתי שהיה שונה מהפליזלין שהשתמשתי בו בתיק הראשון.

בתיק הראשון הפליזלין היה גבשושי ובגיהוץ הפליזלין נדבק במהירות לבד.

הפליזלין שקיבלתי הפעם היה מבריק בצד אחד ללא גבשושיות ולקח הרבה זמן עד שהוא נדבק לבד.

הפוטר היה מאד קשה לתפירה.. החוט נקרע לי הרבה פעם או שבחלק התחתון של הבד

נהיה לי גונג'ל של חוט עד שהשכלתי לסובב ולהגדיל את מספר שרשום על הכפתור , נראה לי שזה קשור למתח החוט.

ומספיק לדבר.. קדימה לתמונות.

.



השתמשתי בסוגר מגנטי לסגירת התיק במקום כפתור.

בכיס החיצוני שמתי סקוטש דביק שליתר בטחון תפרתי שאם הדבק ייחלש אז שלא יזוז ממקומו.


תפרתי קישוט לפי ההדרכה הזאת באמצעות עיגול בד שימש לביטנה ותפרתי תך מכלב מסביב לשוליים,

כיווצתי את החוט ובאמצעו תפרתי כפתור.




6 תגובות:

  1. תיקים מקסימים והקישוטים ממש מוסיפים.

    השבמחק
  2. לימור איזהיופי של תיקים......מושקעים ויפים..אוהבת את הרעיון של לחשוב תמיד צעד קדימה..הסקוטש' למשל.
    הפלזלין הגבשושי כנראה היה בטיסט עשוי מבד והשני מנייר אולי....בכל מקרה ניצחת את הבעיה...אז בעצם הכל קטן עלייך......כל הכבוד.
    בנות כמה הבנות שלך?

    השבמחק
  3. זאת יפה68??

    תודה רבה.. לא יודעת איך פליזלין נייר נראה אז אני לא יודעת מה להגיד
    אלו הבנות האמצעיות (מתוך 4) הן בנות 10 ו - 8.

    השבמחק
  4. תיקים חמודים חמודים!!
    האפור הורס לדעתי!!
    השילוב של הצבעים מנצח!!

    השבמחק
  5. ♥♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥
    Amei seu cantinho... agradável, criativo e encantador... você é muito talentosa.
    Ótima semana! ♥
    ♥♥ Beijinhos.
    Itabira - Brasil ♥♥

    השבמחק
  6. ותרגום מפורטוגזית (לא מכירה את הכותבת , חיפשתי תרגום במילון של גוגל)

    באתי לביקור קצר ... ♥
    אהבתי את הפינה שלך ... נחמד, יצירתי וחמוד ... את מאוד מוכשרת.
    סוף שבוע נהדר! ♥
    ♥ ♥ נשיקות.
    Itabira - ברזיל

    השבמחק