22.5.2010

שבועות 2010

עם שלושת ילדיי הגדולים לקראת חגיגת שבועות הייתי קונה את הזרים הפשוטים מהחנות של השני שקל...

השנה לאחר שהכרתי את הסקארפ החלטתי להכין זר סקארפי לילדה מס' 4.

היו לי כ"כ הרבה דברים לעשות בשבוע לפני שבועות שלא היה לי זמן להכין את הזר.

שעה לפני המסיבה בזמן שאני מתארגנת ומלבישה את הבת לקראת המסיבה במעון

לקחתי רצועה של קארדסטוק מנוקד שקניתי ב"ביג דיל" , חיברתי אליו כמה פרחים שקניתי

בקומונה "ארטאזאכן" באמצעות סיכות מתפצלות.



היה חסר לי משהו בעין לכן יישנתי קצת את הקצוות עם דיו מיישן, לא כ"כ רואים פה

- אבל אפשר לראות החלק הפנימי .


ועוגת גבינה שהכנתי לשבועות אך לא צילמתי...

עוגת גבינה קרה עם שוקולד לבן ופקאן סיני/סיוי 24
לתחתית
200 גר` ביסקווטים פתיבר
100 גר` חלבה מפוררת
50 גר` פקאן סיני
100 גר` חמאה מומסת
לרסק הכל במעבד מזון ולהוסיף חמאה מומסת. לשטח בתבנית 26.
מילוי:
500 גר` גבינה 9%
100 גר` שוקולד לבן מומס
1 אינסטנט פודינג וניל
50 גר` אבקת סוכר
2 שמנת מתוקה (500 מ"ל)
לערבב בעזרת מטרפה ידנית גבינה, אינסטנט וניל, שוקולד מומס עד לקבל תערובת אחידה.
להקציף שמנת מתוקה+ אבקת סוכר.
לקפל את השמנת לתערובת הגבינה.
לצקת מעל התחתית.
להכניס למקפיא לכמה שעות.
לסדר מעל פקאנים מסביב, ובאמצע פקאנים קצוצים, ניתן להחזיר למקפיא ולשמור עד ההגשה ואז להוציא שעתיים לפני למקרר ולהגיש חצי קפוא, אפשר גם להעביר ישר למקרר ואז המרקם הוא יותר נימוח.

אני הקפאתי ובתחילת הארוחה הורדתי למקרר כך שהעוגה לא היתה קפואה לחלוטין אך גם לא רכה מידי...

הפקאן מוסיף המון.



תגובה 1:

  1. לימור, מה שלומך יקירה? איזה סרט מקסים עשית- ונכון היה ליישן קצת בקצוות זה נותן מראה נפלא.

    השבמחק