28.5.2010

סלסלת בד

כשפרפרים העלתה את ההדרכה לסלסלת בד הצטרפתי לרשימה ארוכה של בנות שהתלהבו מהסלסלה.

שמרתי לעצמי את הרשומה כדי להכין ומשום מה לא יצא לי להכין את הסלסלה.

כשkontsy העלתה את הסלסלה הקלה להכנה שלה אספתי את עצמי ואמרתי שזאת ההזדמנות.

רציתי להכין סלסלה ברוחב ואורך 15*15 ס"מ וגובה 10 ס"מ.

חיתוך הבד נעשה לפי ההדרכה של שרון רותם.



כך שלפי החישובים הייתי צריכה בד בגודל 30*35.

החלק החיצוני הוא מגינס והחלק הפנימי הוא מבד דריל שהוא בד כותנה עבה וגס (משמש למדי כוחות הבטחון)


הבטנה נראתה מאד משעממת אז בהתייעצות עם .KONTSY

החלטתי להחתים בד נוסף עם דיו סטאזון שחור (היחיד שיש לי) .

חתכתי בדים לשני סלסלות.

לאחר תפירת הצדדים.

עשיתי בוקסינג של 8 ס"מ בסלסלה הזאת, בסלסלה השנייה הלא מוחתמת עשיתי בוקסינג של 9 ס"מ.

הבוקסינג נועד שהקופסא תשב יפה.

לאחר גזירת פינות הבוקסינג והפיכת הבד.

חיבור החלק החיצוני והפנימי


והנה הסלסלות מוכנות... יצאו יותר גדולות ממה שרציתי...

אורך 23 ס"מ רוחב 8-9 ס"מ (בהתאם לבוקסינג) וגובה 11.5 ס"מ

למי הפתרונים?



אז מה אתם אומרים... ההחתמה מוסיפה?


4 תגובות:

  1. סלסילה מהממת- ההחתמה מוסיפה המוןןןן
    כל הכבוד- כיף לראות עבודות כאלו

    השבמחק
  2. יצאה לך סלסלה מקסימה,לדעתי ההחתמה מוסיפה.לגבי הגודל והחישוב אולי תתיעצי עם פרפרים בטוח יש לה פתרון.

    השבמחק
  3. לימור הסלסלה מעולה וההחתמות ממש שוס

    השבמחק
  4. אורך הבוקסינג מתייחס לחוצה הזויתכלומר אם היית עושה בוקסינג של 8 ס"מ היית צריכה לקבל רוחב סלסלה של 16 ס"מ לא 8 ס"מ כפי שכתבתת.

    כנראה שהמונח אורך בוקסינג שלך מתייחס לנתון אחר ולא לחוצה הזוית


    אני מבטיחה להעלות לבלוג שלי שרטוט שלי לגבי חישובי אורך
    אולי יהיה לך יותר קל איתו

    השבמחק