16.6.2010

הארנב של אורן

בקומונת craftime החליטו על פרוייקט "החלפת משאלות".

בפרוייקט כל אחת היתה צריכה לבחור 3 משאלות שהיא תרצה שיכינו בשבילה...

זוהי פעם ראשונה שאני משתתפת בהחלפה ודי חששתי. האם אכין החלפה שווה? האם המקבלת תהיה מרוצה?

אני רציתי שיכינו לי פרחים סרוגים או מחברת מתכונים או ארנק/נרתיק....

מעניין מאד מה אקבל??

נבחרתי להכין ל YULI GAMA משהו רך ומרשרש לתינוק.

ישר עלה לי להכין קובייה בגוונים שונים.. ואז עלו בי חששות/ספקות אולי זה יהיה פשוט מידי והחלטתי לברר על התינוק והסתבר שהתינוק כבר בן 7 חודשים. לכן הקוביה ירדה מהפרק.

השבלול של מרתה סטיוארט נראה לי יותר מתאים לגיל וגזרתי את החלקים לגוף ולשבלול עצמו אבל השבלול כל הזמן נטה הצידה כנראה השתמשתי בבד דק מידי. לא הייתי מרוצה ממה שהכנתי, זרקתי אותו הצידה..

המשכתי לחפש רעיונות ואז ראיתי את הארנבת המחממת של פרפרים והחלטתי להכין כזה עם מעט שינויים.

הקנבס המנוקד נקנה בערוץ הבדים (רח' הרצל חיפה, 15 ש"ח למטר), הבד מגבת הגיע אליי מאימי לפני זמן קצר.

את הגוף מלאתי בפוך סינטתי ואקרילן ושמתי קופסא עם גרגרי-חומוס כדי שירעיש (הדבקתי את שולי הקופסא ליתר בטחון על מנת שהחומוס לא יתפזר)

באוזניים שמתי פעמונים, שיצלצל.

יש לי סרט אלכסון רחב מאד שבתוכו יש מעיין בד. חתכתי חתיכה מהבד, הדבקתי לנייר והדפסתי במדפסת רגילה.

חיברתי בתפר זיגזג...דיי קשה לשמור על תפירה אחידה צפופה בזיגזג.



הפנים נתפרו מלבד סינטתי ותוי הפנים נרקמו בעזרת חוט רקמה שחור


גודל הבובה הוא כמעט כדף פוליו A4

הכנתי כרטיס ברכה pop-up

החבילה נארזה עם נייר חום

חושבים שYULI תהייה מרוצה?

5 תגובות:

  1. מאוד מרוצה.
    והקטן היה מרוצה אפילו יותר :-)
    החלפה נהדרת!
    תודה רבה |4U|

    השבמחק
  2. יצא ממש מתוק! אהבתי את הרעיון של גרגרי החומוס והפעמונים

    השבמחק
  3. התאהבתי בארנב- והילדים שלי היו משתגעים עליו.

    מושקע ויפהפה- כל הכבוד

    השבמחק
  4. יופי של ארנב
    אהבתי מאוד

    השבמחק
  5. הכל כל כך יפה ובטוב טעם
    הארנב מתוק בטירוף!
    והכרטיס מהמם!
    כיף לעשות איתך החלפות :-)

    tamika14

    השבמחק