10.7.2010

סינר סקארפי

לכל אחד ואחד יש מחברת מתכונים.
אצל אחת על סתם מחברת ישנה שהוכתמה עם השנים,
אצל אחר במחברת במיוחדת שנקנתה לצורך העניין,
אצל השלישית תהייה מחברת דיגיטלית
(אני מוצאת שזה בכלל לא נוח כי מה יותר קל מלהציץ בדף במהלך ההכנה מאשר לרוץ כל פעם למחשב).
הרביעי יזרוק דפים למגירה.

אצל הסבתות בכלל זה בכלל ללא כמויות אלא קמח לפי מה שנכנס, ומים עד שאת מרגישה ככה וככה.

אצלי היא קלסר עם חוצצים ממפל וכל מתכון שאני מנסה ואני מקבלת רוב קולות נכנס לשם.

בהמשך לפרוייקט החלפת משאלות שבו הכנתי ארנב לאורן אז המשאלה שלי שהתגשמה היא (תופים) מחברת מתכונים.

את המחברת קיבלתי מ RACHELITI.

המחברת מעוצבת בצורת סינר כאשר כל שכבה מוקדשת למנה אחרת.

בתוך כיס הסינר מוחבאים כרטיסים עליהם ניתן לרשום את המתכונים.

ולמה לדבר הרבה ניתן לתמונות לספר.














כריכה אחורית


RACHELITI לא פסחה אפילו על השרוך שבו נקשר ה"סינר"

והכרטיס שצורף



אשמח לשמוע איך המתכונים שלכם מאוגדים?


ולסיום.. הנה אורן של YAEL GAMA נהנה מהארנב

3 תגובות:

  1. יופי של רעיון! חוברת מתכונים מקסימה ומקורית!אהבתי

    השבמחק
  2. וואוו- מחברת מתכונים מדהימממממממה

    השבמחק
  3. איזה מחברת מתכונים מ-ד-ה-י-מ-ה !!!
    לי יש מחברת שאליה התווספו עוד הרבה דפים וזה ממש לא מסודר... מאוד הייתי רוצה מחברת כזאת !

    השבמחק